تعهد و تخصص دو مولفه اصلی مدیریت است

حجت الاسلام بازیار گفت: تعهد و تخصص دو مولفه اصلی مدیریت است که فقدان هر کدام از این دو مولفه، پای کمیت همت مدیران را دچار مشکل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، ظهر امروز(۱۰ بهمن) در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل، ملت ایران اسلامی را از ظلمات و تاریکی به نور و شور و شعور و از تنگنای زمین به فراخنای آسمان هدایت کرد.

 

حجت الاسلام« عباسعلی بازیار» با بیان اینکه تعهد و تخصص دو مولفه اصلی مدیریت است که فقدان هر کدام از این دو مولفه، پای کمیت همت مدیران را دچار مشکل کند، افزود: خداوند متعال در سوره یوسف و در جریان قصه حضرت یوسف، شایسته سالاری را در بحث مدیریت مورد تاکید قرار می دهد و این نشان دهنده اهمیت دو مولفه تعهد و تخصص است.

 

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر بنده منت نهاده است و بنده را مورد وثوق قرار داده تا در این مسئولیت سنگین به عنوان مسئول حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان جهاد کشاورزی خدمت نمایم و بنده این حکم را به منزله حکم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می دانم و آن را بر دیدگان کم فروغ خود گذاشته و مضامین این حکم را نصب العین و روشنی بخش مسیر در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قرار می دهم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: ما در حلقه زیبای واو ولایت فقیه مستتر هستیم و بیرون آمدن از حلقه را برابر فنا می دانیم و نیلوفر وجودمان را با تکیه بر قامت استوار ولایت فقیه بالا می رود و امید است با توجهات حضرت ولی عصر(عج)  بتوانم در این مسئولیت سنگین پاسخ حسن نظر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی را به خوبی ارائه دهم.

 

حجت الاسلام بازیار با اشاره به اینکه امید است با همراهی مسئولان و کارکنان گام های موثری را برای پیشرفت و آبادانی استان و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم، ابراز کرد: انتظار می رود بتوانیم تحولات خوبی را در سازمان جهاد کشاورزی شاهد باشیم و آنچه در توان داریم در این راستا و به منظور اجرای فعالیت های فرهنگی و دینی و خدمت به جامعه هدف به کار خواهیم بست.

 

گفتنی است، طی حکمی از سوی حجت الاسلام «سید حسن ربانی»، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام « عباسعلی بازیار» به عنوان مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام منصوب شده است.

 

کد خبر 1142879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha