حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد

مخلص الائمه گفت: حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان در دستور کار مدیریت ارشد استان مرکزی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» امروز در آیین انتخابات مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی، با اشاره به اینکه بسیج سازندگی گل سرسبد نهادهای خدمت رسان و حرکت های جهادی در کشور است، گفت: مدیریت ارشد استان مرکزی آمادگی کامل برای حمایت از حرکت های جهادی بسیجیان را دارد.

 

استاندار استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های نیروهای بسیجی و جهادی در خدمت رسانی به افراد جامعه به ویژه محرومان افزود: امام خمینی(ره) با تشکیل نهاد مردمی بسیج تحول بزرگی در کشور ایجاد کرد و منشا خیرات و تحولات بزرگی در ابعاد مختلف شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ظهور و بروز گروه های جهادی در دهه ۶۰ و بعد از دوران دفاع مقدس در کنار خلاء ها و اشتباهات انجام شده ای چون ادغام جهاد سازندگی برای مردم و کشور راهگشا بود، ادامه داد: این تلاش ها با توسعه ها و گسترش حرکت های جهادی در قالب برتر بسیج سازندگی خود را نشان داد و بسیج سازندگی امروز پرچم دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و عملکرد موفقی دارد.

 

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی در طول سال های گذشته منشا خیرات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور بوده است، بیان کرد: این نیروی مخلص و مقتدر در حال حاضربه سمت آینده ای درخشان در حال حرکت است و فعالیت های گسترده ای را در خدمت رسانی به جامعه به ویژه محرومان انجام می دهد.

 

مخلص الائمه ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات دلسوزانه و خالصانه جهادگران بسیجی گفت: تشکیل ستاد راهبری و هدایت حرکت های جهادی در استان مرکزی با رویکرد هم افزایی و پای کارآوردن همه ظرفیت ها و توان دستگاه ها انجام شده و امیدواریم با مدیریت جوان و با انگیزه در این ستاد شاهد حرکت های خوب در حوزه محرومیت زدایی و پشتیبانی از اقدامات جهادی باشیم.

 

این مقام ارشد استان با بیان اینکه کلیه دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حوزه محرومیت زدایی مشغول هستند باید با محوریت بسیج سازندگی و در قالب ستاد راهبری و هدایت حرکت های جهادی هماهنگ باشند، ادامه داد: اقدامات محرومیت زدایی دستگاه های اجرایی باید در این شبکه تعریف شود و همه همدل و همراه با نیروهای جهادی باشند.

 

تشکیل بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی

 

«امید محترمی» نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج سازندگی گفت: بعد از تشکیل انقلاب اسلامی جهاد سازندگی با تدابیر دقیق وارد عرصه محرومیت زدایی و خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور شد و منشا خیرات برکات فراوانی برای کشور بود ولی متاسفانه با ادغام جهاد سازندگی روستاها و مناطق محروم در مسیر فراموشی قرار گرفتند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی به عنوان یکی از اقشار مهم بسیج پس از حضور در حوادث مختلف رشد کرد و به بالندگی رسیده است، افزود: امروز جهادگران بسیجی به عنوان خروجی این قشر کارآمد در جریان عظیم جهادی به عنوان ستاره های درخشان، پرفروغ، گمنام و عاشق خدمت به مردم بهترین حرکت دهنده تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه  بسیج سازندگی در راستای تخصصی شدن گروه های جهادی رویکرد حمایتی دارد، ادامه داد: خوشبختانه امروز به برکت حاکم شدن تفکر انقلابی و جهادی در استان بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در سطح استان تشکیل شده اند و با تخصص محوری در مسیر خدمت به مردم نقش آفرینی می کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز گروه های جهادی نقش مهمی در تربیت وپرورش مدیران آینده ایران اسلامی دارند، گفت: گروه های جهادی در کنار رسالت مهم محرومیت زدایی و ترویج و گسترش گفتمان جهادی کادر سازی برای انقلاب اسلامی را با قوت دنبال می کنند.

کد خبر 1142904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha