جاسوسان موساد در راه بحرین/ همکاری نظامی و اطلاعاتی بین منامه و تل آویو آغاز شد

یک پایگاه خبری فرانسوی از آغاز همکاری دولت بحرین با دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی برای تقویت امکانات فناوری و توسعه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خود پرده برداشت.

فاطمه دوستدار

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، پایگاه خبری فرانسوی اینتلیجنس آنلاین (Intelligence Online) متخصص در امور امنیتی و نظامی فاش کرد: دولت بحرین تقویت امکانات و توانایی های فناوری و توسعه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با همکاری نزدیک و مستقیم دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی «موساد»را آغاز کرد.

 

اینتلیجنس آنلاین اعلام کرد: این همکاری در حالی صورت می گیرد که «راشد عبدالله آل خلیفه» وزیر کشور بحرین با همتای صهیونیستی خود «عومیر بارلیف» در 12 ژانویه 2022 میلادی تماس گرفته است. این تماس در چارچوب همکاری مستمر بین منامه و تل آویو برای تشدید همکاری امنیتی پس از توافقنامه عادی سازی روابط بین طرفین که در سپتامبر 2020 میلادی امضا شد، برقرار شد.

 

در این گزارش آمده است که براساس رویکرد جدید دولت بحرین، دستورالعمل هایی به سازمان اطلاعات بحرین و سرویس امنیت عمومی وزارت کشور و سرویس امنیت راهبری که در ژوئیه 2020 میلادی تاسیس شد، برای تقویت همکاری با رژیم صهیونیستی ارسال شده است.

 

«احمد عبدالعزیز آل خلیفه»  ریاست سرویس امنیت راهبردی در بحرین را برعهده دارد. این سرویس تنها نهادی است که ماموریت رسمی تعامل مستقیم با موساد و امنیت عمومی «شاباک» در رژیم صهیونیستی را دارد.

 

این پایگاه خبری فرانسوی تاکید کرد: سرویس امنیت راهبردی بحرین از گروهی از مربیان صهیونیستی برای آموزش افسران اطلاعات بحرین استقبال خواهد کرد. همچنین تل آویو موافقت کرد ه است که بحرین را با پشتیبانی ماهواره ای، سامانه های ضد پهپاد و پهپادهای هرمس ساخت رژیم صهیونیستی مجهز خواهد کرد.

 

کد خبر 1142984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha