طرح عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند اجرا می شود

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ۱۲ بهمن ماه طرح عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند اجرا می شود، گفت: به تدریج بقیه شهرستان‌ها نیز به این برنامه اضافه خواهند شد.

«وحید ضیائیان احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در راستای حفظ عدالت اجتماعی توسط دولت سیزدهم در حال اجرا است.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه از 12 بهمن ماه طرح عرضه اینترنتی کالاهای اساسی در بیرجند اجرا می شود، گفت: در راستای اجرای این طرح تفاهم نامه اولیه جهت توزیع این کالاها با اداره پست استان منعقد شده است و در کوتاه ترین زمان اجرایی می شود و بر اساس این تفاهم نامه امکان خرید کالاهایی که در لیست اقلام تنظیم بازار استان قرار دارند فراهم خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این طرح با توجه به زیرساختی که در اداره کل پست استان آماده شده است امکان ادامه طولانی مدت دارد و ضمن اینکه برنامه ما توسعه توزیع کالاها و انواع کالاهای اساسی و خواروبار مورد نیاز خانوارها با قیمت های معمول و موجود در بازار به درب منازل است.

 

ضیائیان احمدی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف بحث پیشگیری از صف‌های طولانی است، افزود: جلوگیری از توزیع کالاهای بیش از اندازه نیاز یک خانوار و جلوگیری از قاچاق کالاها با توجه به قیمت پایین تر این اقلام از مهم ترین اهداف این طرح است؛ با استفاده از این روش به راحتی امکان توزیع یکنواخت کالا بین خانوارهای استان وجود دارد.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با توجه به زیرساخت های موجود امکان توسعه این برنامه در کل استان وجود دارد، گفت: در مراحل ابتدایی آغاز این طرح تنها در شهر بیرجند خواهد بود اما به تدریج بقیه شهرستان‌ها نیز به این برنامه اضافه خواهند شد و هدف نهایی ما توزیع این اقلام در بین کل خانوارها چه شهری و چه روستایی است.

 

 

کد خبر 1143006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha