بیش از ۱۴۰ برنامه توسط کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان کرمان اجرا می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این برنامه ها توسط اداره کل و نهادها و دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر و با همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده در جلسه ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اجرای بیش از 140 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

 

 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این برنامه ها توسط اداره کل و نهادها و دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر و با همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و  رسانه استان برگزار می شود؛ افزود: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در این ایام برنامه‌های متعددی برای اجرا پیش‌بینی شده است.

 

 

وی ادامه داد: در شهرستان های شمالی و شرقی استان کرمان نیز با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ برنامه های متنوع و متعددی طراحی و در نظر گرفته شده به طوری که بر اساس گزارش های دریافتی در 14 شهرستان استان، نزدیک به یکصد برنامه برای اجرا در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 

 


مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به برنامه های ادارات و نهادهای عضو این کمیته تصریح کرد: از سوی دستگاه های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر نیز برنامه شاخص و همسو با شرح وظایف و مسئولیت های دستگاه ها در نظر گرفته شده است که در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد.

 

 

وی متذکر شد: همه این برنامه ها به تناسب شرایط و محدودیت های ناشی از کرونا و توجه و رعایت دستور العمل های بهداشتی تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

کد خبر 1143024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha