دشمن همواره در مقابل اراده مردم ایران شکست خواهد خورد

جهانگیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری استوار و توانمند ایستاده است گفت: این راه ادامه دارد و دشمن همواره در مقابل اراده مردم ایران شکست خواهد خورد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به دیدار با جمعی از معتمدین شهرستان اندیمشک در آستانه دهه فجر اظهار کرد: معتمدین و بزرگان افراد شاخصی هستند که نقش کلیدی و مهمی در جامعه دارند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اينكه معتمدین پشتوانه نظام هستند افزود: مراسمات چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان اندیمشک باشکوه برگزار خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری استوار و توانمند ایستاده است اضافه کرد: این راه ادامه دارد و دشمن همواره در مقابل اراده مردم ایران شکست خواهد خورد.

 

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به اینکه معتمدین نقش سازنده‌ای در بین مردم دارند، لازم است نسبت به بیان دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اشتغالزایی طی سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای در شهرستان اندیمشک ارائه کرده است یاد آور شد: فولاد زاگرس، پتروشیمی، شهرک گلخانه‌ای، شیلات و کنسانتره از جمله پروژه‌های ماندگار در حوزه اشتغالزایی این شهرستان به حساب می‌آیند.

 

کد خبر 1143026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha