رسانه  هایی که وابستگی سیاسی دارند  مزدور هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه به تشکیل جبهه رسانه ای در تراز انقلاب نیازمند هستیم، گفت: رسانه هایی که وابستگی سیاسی دارند مزدور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، عباس محمدیان در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر در زاهدان بیان داشت: زحمات خبرنگاران و رسانه ها بر کسی پوشیده نیست اما جشنواره ابوذر فرصتی برای معرفی نخبگان این عرصه و رقابت سالم است و نیز نمایش قدرت جبهه رسانه است.

 

رئیس سازمان  بسیج رسانه کشور یادآور شد:  جبهه رسانه نسبت به هر زمان دیگر نقش آن مهم است رسانه ها قلب تپنده یک جامعه را رقم می زنند رسانه ها در جستجوی نشاط اجتماعی جامعه باشند و ادبیات انقلاب را بازگو کنند.

 

محمدیان با  اشاره  به اینکه اندیشه های ناب اسلامی از بستر رسانه ها بازگو می شود، گفت: در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار گرفته ایم  با قلم و دوربینی که در دست دارید از کشور و نظام دفاع کنید،فسلفه وجودی بسیج رسانه در جنگ، روایت صحیح و به جا است.

 

وی با بیان اینکه در افق پیش رو به مراتب از هر زمان دیگر به تشکیل  جبهه رسانه ای در تراز انقلاب نیازمند هستیم، افزود: رسانه های استان، روایت های خوب را برجسته و از اخبار یاس و ناامید پرهیز کنند و نیز مسئولان رسانه ها را ابراز قدرت نبیینند بلکه سند تحول استان بدانند.

کد خبر 1143044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha