پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان پیشوا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان پیشوا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا گفت:‌ با پیگیری‌های استاندار محترم تهران، اقدامات صورت گرفته برای واگذاری زمین بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ثمر رسید و زمین پروژه تحویل دانشگاه شد.

وی افزود:‌ در پی سفر سال گذشته دکتر قالیباف به پیشوا و با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس، ردیف بودجه تملک، احداث و تکمیل بیمارستان از محل اعتبارات ملی پیش‌بینی و با پیگیری‌های دستگاه قضایی نیز، رای دادگاه بدوی و تجدید نظر مبنی بر خلع ید دانشگاه آزاد صادر گردید.

تاجیک نوری ادامه داد: از آن پس پیگیری‌های زیادی برای تسریع فرآیند شروع عملیات اجرایی بیمارستان صورت گرفت و امروز به این خواسته دیرینه مردم جامه عمل پوشانده شد.

فرماندار پیشوا با تقدیر از پیگیری مسئولین در این رابطه و درخواست تامین اعتبار برای این پروژه بیان داشت: این رویداد مبارک را به مردم شریف شهرستان پیشوا تبریک گفته و امیدوارم با تامین اعتبار لازم و همت دانشگاه علوم پزشکی این پروژه در کمترین زمان ممکن تکمیل شود تا مردم این دیار نیز طعم خوش خدمات بهداشت و درمان نظام سلامت را بچشند.

کد خبر 1143048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha