تلاش برای حفظ و تقویت هویت دینی و اعتقادی جامعه از   مهمترین شاخص های غیرت دینی است

امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند گفت: تلاش برای حفظ و تقویت هویت دینی و اعتقادی افراد جامعه از جمله مهمترین شاخص های غیرت دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رودهن شهرستان دماوند با موضوع؛ «نقش غیرت دینی در حفظ دستاوردهای انقلاب؛ شاخص ها و مؤلفه های غیرت دینی» و هماهنگی های لازم برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر به ریاست امام جمعه بخش رودهن و با حضور فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و سایر اعضای آن در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.  

 حجت السلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند در این جلسه بیان کرد: غیرت دینی در رشد معنوی و اخلاقی جامعه سالم سازی آن از زشتی‌ها و آلودگی ها نقش مؤثر و سازنده ای دارد.
وی با تاکید بر لزوم داشتن غیرت دینی در حفظ حریم دین مبین اسلام بیان داشت: تلاش برای حفظ و تقویت هویت دینی و اعتقادی افراد جامعه  از جمله مهمترین شاخص های غیرت دینی است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به این نکته که اگر در مراحل مختلف دین اسلام را ومسائل آن را مد نظر قرار دهیم پیروز خواهیم شد،  تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما محصول غیرت دینی ملت بزرگ ایران بود.

کد خبر 1143060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha