مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای دانش آموز بازگشایی شد

خلفی زاده گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای دانش آموز واقع در میدان باکری پس از تعمیرات اساسی و تجهیز دوباره بازگشایی شد.

«محمد رضا خلفی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای دانش آموز واقع در میدان باکری پس از تعمیرات اساسی و تجهیز دوباره بازگشایی شد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: این مرکز از 10 بهمن ماه بازگشایی و مردم شریف شهرستان اردبیل می توانند از ساعت 8 صبح تا 20 به این مرکز مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول افزود: مرکز فجر واقع در میدان وحدت به طرف سلمان آباد، مرکز شهید مبارکی واقع در مابین میدان پلیس و شوراسنتر، مرکز شهید فروزش واقع در کوی فرهنگیان و مرکز طلاییه واقع در کارشناسان باشگاه ورزشی طلاییه از جمله مراکزی هستند که همچنان روند واکسیناسیون ادامه دارد.

 

خلفی زاده اذعان داشت: از همه شهروندان درخواست می شود که واکسیناسیون عمومی را برای کاهش شیوع بیماری کرونا جدی بگیرند و از خدمات این مراکز واکسیناسیون بهره مند شوند.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیان کرد: هم اکنون بیش از یک میلیون و 953 هزار دوز واکسن در استان اردبیل تزریق شده است که با تلاش همکاران روند تزریق دوز سوم نیز با خوبی ادامه دارد.

کد خبر 1143087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha