تجلیل از ۱۲ خانواده شهید در کانون روستای نیایش تویسرکان

سلیمانی گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از ۱۲ خانواده شهید روستای لامیان شهرستان تویسرکان با همت کانون فرهنگی هنری نیایش برگزار می شود.

«زینب سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی هری نیایش روستای لامیان تویسرکان در طی سال برنامه های متنوعی برگزار می کند.

 

فعال فرهنگی کانون نیایش روستای لامیان تویسرکان به برنامه های اجرای در ایام مبارک دهه فجر در کانون اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن و سخنرانی در آغاز دهه مبارک فجر در محل کانون برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشن میلاد امام محمد باقر (ع)، شرکت در مراسم نماز جمعه، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی ، دیدار با روحانی روستا ، غبار روبی گلزار شهدا و شرکت در راهپیمای 22 بهمن از برخی برنامه های اجرای کانون در دهه مبارک فجر است.

 

وی بیان کرد:  تکریم  از مادران و خواهران 12 خانواده شهید روستای لامیان تویسرکان در محل کانون نیایش  در روز (16 بهمن) از دیگر فعالیت های اجرای است.

 

سلیمانی بیان کرد: اکنون نسل انقلاب این وظیفه را دارند که برای نسل های کنونی تبیین کننده انقلاب باشند و  در این راه مقاومت ها، شجاعت ها و ایستادگی های امام(ره) را از زمان طلبگی تا زمان رحلت بازگو کنند.

 

فعال فرهنگی کانون نیایش اظهار داشت: نوجوانان و جوانان کنونی ما امام(ره) را به خوبی نمی شناسند و انقلاب را ندیده اند، پس تا جایی که امکان دارد باید اینها را به آنها گفت.

 

 

.

کد خبر 1143105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha