کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل مسابقه مجازی فرازخوانی «فجر القرآن» برگزار می‌کند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل از برگزاری مسابقه مجازی فرازخوانی «فجر القرآن» به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

«سید اسماعیل هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه مجازی فرازخوانی «فجر القرآن» به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل تصریح کرد: این مسابقه ویژه استان اردبیل و از سوره مبارکه فجر آیات یک تا 5 خواهد بود.

 

هاشمی اظهار داشت: عموم خواهران و برادران در 2 رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 می توانند در این مسابقه حضور فعال داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان باید فیلم خود را بدون اکو و جلوه های صوتی و یکبار تکرار و تا دو نفس آیات را قرائت کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل افزود: شرکت کنندگان می توانند فیلم خود را از طریق آیدی @darolquranandabil در شبکه اجتماعی اینستاگرام و یا @Darolquranandabil در شبکه اجتماعی تلگرام و یا به شماره تلفن 09143521925 در واتساپ ارسال کنند.

 

هاشمی با اشاره به اینکه به سه نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقه قرآنی با همکاری این کانون و موسسه قرآنی طلایه داران قرآن و عترت، اداره ورزش و جوانان، اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد شهرستان خلخال برگزار می شود.

کد خبر 1143109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha