جذب سرمایه گذاران مهمترین اولویت خراسان جنوبی

قناعت با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران مهمترین اولویت خراسان جنوبی است، گفت: باید بین مسئولان در استان وحدت و همدلی جهت جذب سرمایه گذاران بومی و غیربومی وجود داشته باشد چرا که بودجه دولت محدود است و با آن نمی توان به پروژه ها سرعت داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۱۱ بهمن) در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان قاین اظهار داشت: فرمانداران علاوه بر اینکه باید به دنبال کارهای کلان توسعه ای باشند نباید از کارهای ریز مردم غافل شوند.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: فرماندار باید محور همدلی بین مسئولان باشد و نباید در این دولت این دستگاه های اجرایی اختلاف وجود داشته باشد و اگر اختلاف به وجود آمد باید فرماندار آن را حل کند.

 

وی با بیان اینکه هیچ چیزی مهم تر از جذب سرمایه گذاران در استان وجود نداریم، افزود: باید بین مسئولان در استان وحدت و همدلی جهت جذب سرمایه گذاران بومی و غیربومی وجود داشته باشد چرا که بودجه دولت محدود است و با آن نمی توان به پروژه ها سرعت داد.

 

قناعت بیان کرد: به هر میزان که به سمت جذب سرمایه گذاران برویم و حواشی در شهرها کمتر باشد قطعا مشکلات شهرستان ها حل خواهد شد و در این جهت باید از ظرفیت های استان در جهت ایجاد اشتغال و اقتصاد در مرکز کشور استفاده کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری مطالبه بهبود اقتصاد را دارند، ادامه داد: هیچ چیز مهم تر از حل مشکلات اقتصادی در حال حاضر وجود ندارد و باید با کار جهادی و شناخت موضوعات و مشکلات شهرستان و بهبود زیرساخت های شهرستان و بین مردم بودن به این سمت حرکت کنیم.

 

وی عنوان داشت: این عزل و نصب ها باعث روشن شدن افق برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم است و باید از این فرصت استفاده شود و بنده در گردش نخبگان و انتخاب مدیران بحث مصلحت نظام و مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب را مدنظر دارم و اجازه نخواهم داد که مصلحت گروه خاصی محقق شود.

 

قناعت با بیان اینکه شهرستان قاینات سرزمین ادبا و اندیشمندان بزرگ است، ادامه داد: ظرفیت های خوبی در این شهرستان وجود دارد که فرماندار جدید در راستای تعالی و پیشرفت این شهرستان می تواند استفاده کند.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: قاینات علاوه بر دارای افتخارات و نخبگان مفتخر به سردار شهید اسلام شهید محمود کاوه است که در این شهرستان پرورش یافته است.

کد خبر 1143143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha