پیروزی انقلاب اسلامی فصل نوینی را در تاریخ تحولات سیاسی، اجتماعی کشور بوجود آورد

حجت الاسلام فاضلی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی فصل نوینی را در تاریخ تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی کشور بوجود آورد و انقلاب اسلامی یکی از عوامل موثر در تغییر معادلات منطقه و دنیا بوده و ایران اسلامی را به یکی از کانون های قدرت در دنیا تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز(۱۱بهمن) در نشست خبری که بمناسبت ایام الله دهه فجر  برگزار شد ، گفت:بعداز پیروزی انقلاب اسلامی خدمات شایانی به جامعه اهل سنت شده است و خدماتی که انقلاب اسلامی نسبت به فرق و مذاهب داشته نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب قابل توجه است.

 

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه افزود: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

 

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام دانست، خاطر نشان کرد: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

 

حجت الاسلام فاضلی تصریح کرد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است. 

 

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حالیکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰۰ مسجد  در مناطق اهل تسنن  استان بود که بعد از انقلاب بیش از ۴۰۰ مسجد جدید در مناطق اهل تسنن استان ساخته و هم اکنون آمار مساجد مناطق اهل تسنن استان ۵۱۶ مسجد است و تعداد مدارس علوم دینی را تا قبل از انقلاب هشت مدرسه با تعداد محدود طلاب و امروز۲۳ مدرسه علوم دینی در مناطق اهل تسنن استان فعال و قریب به ۱۷۰ طلبه در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

 

 

وی گفت: تا قبل از انقلاب در مناطق اهل تسنن استان مرکز آموزش عالی نداشتیم، ام به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و سرپلذهاب مراکز آموزش عالی  فعال است.

 

 

حجت الاسلام فاضلی افزود:در ۲۵۰ مسجد از ۵۱۶ مسجد مناطق اهل تسنن استان  نماز جمعه اقامه می شود و این درحالیست که در حدود نیمی از مساجد مناطق اهل تسنن استان نماز جمعه اقامه و تریبون این مساجد فرصتی خیلی خوب برای بیان دستاوردهای نظام است.

 

 

مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب ۲۳برنامه شاخص از سوی مرکز اسلامی استان تدارک دیده شده است که مهمترین و شاخص ترین آنها  برگزاری همایش های تخصصی با هدف روشنگری در مورد جهاد تببین ،برگزاری گردهمایی ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن با محوریت مرکز بزرگ اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در روز ۱۳ بهمن خواهد بود.

 

 

وی تصریح کرد: معرفی چهره های تاثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی مثل ملاموستا ملاقادر قادری امام جمعه اهل سنت پاوه، محتواسازی پیرامون برجسته سازی نقش علمای اهل سنت در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری محافل قرآنی در مدارس و مساجد علوم دینی، مصاحبه با علمای اهل سنت استان با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری صدا و سیما،  تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اهل تسنن استان  از دیگر برنامه های مهم مرکز اسلامی کرمانشاه در دهه فجر امسال است.

 

 

 

کد خبر 1143198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha