گاز هیچ مرکز دینی از سال ۹۹ به بعد قطع نشده است

حسین پور گفت: یک مسجد معادل یک منزل گاز مصرف می کند و چون افراد مذهبی هستند الگوی مصرف را رعایت می کنند و گاز هیچ مرکز دینی از سال ۹۹ به بعد قطع نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد حسین پور» امروز (دوشنبه 11 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: تعرفه گازبهای مساجد و مراکز مذهبی تغییر داشته و از ابتدا رایگان نبوده است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان فارس با اشاره به اینکه اخیرا از سال گذشته کاملا معاف شدند، افزود: یک مسجد معادل یک منزل گاز مصرف می کند و چون افراد مذهبی هستند الگوی مصرف را رعایت می کنند و گاز هیچ مرکز دینی از سال 99 به بعد قطع نشده است.

وی گفت: بقاع متبرکه، دارالقرآن ها، خیریه ها، حسینه ها، خانه های عالم و مراکز اقلیت های دینی جز مراکز دینی محسوب می شوند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «احمد اژدری»، معاون مالی و پشتیبانی گاز فارس با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون 11 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب گاز فروخته شده است که هزینه آن 6 هزار و 200 میلیارد تومان می شود، افزود: چهار هزار و 200 میلیارد وصول کردیم و مابقی هنوز منتظر وصول هستیم و یک هزار و 800 میلیارد تومان مربوط به پتروشیمی است و تا پایان سال فقط یک قبض بدهکار خواهد بود و مابقی را ال سی جبران خواهد کرد.

کد خبر 1143216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha