افتتاح ۴۸۶ پروژه عمرانی در رشت

امام پناهی از بهره برداری ۴۸۶ پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حمیدرضا امام پناهی» امروز (دوشنبه، ۱۱ بهمن ) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر ضمن تبریک فرا رسیدن چهل سومین بهار اتقلاب اظهار کرد: رسانه ها نقش ارزنده ای در ارائه خدمات دولت و بیان دستاوردهای انقلاب به مردم عهده دار هستند.


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه تلاش این دولت ایجاد رفاه و حل مشکلات مردم در مسکن و تحول ایجاد اشتغال برای جوانان است گفت: امام خمینی(ره) با دستی خالی و قلبی بزرگ توانست در دل مردم جای یابد و اینگونه در دل ایران و جهان اسلام نفوذ کند.



امام پناهی اذعان کرد: پروژه هایی در دهه فجر به بهره برداری می رسد که کاملا به اتمام رسیده باشد‌.‌



وی با بیان اینکه ۴۸۶ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در دهه فجر امسال در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد تصریح کرد: برای این تعداد پروژه ها بیش از ۷۴۷ میلیارد تومان هزینه شده است.



سرپرست فرمانداری رشت خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه، ۴۶۵ پروژه دولتی با بیش از ۳۰۹ میلیارد تومان و ۲۱ طرح بخش خصوصی با اعتباری بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان افتتاح می شود.



امام پناهی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها یک هزار و ۵۸۱ نفر به صورت موقت و دائم جذب بازار کار شدند.‌



وی افزود: در بخش عمران شهری و روستایی ۳۲ پروژه و مسکن شهری ۱۶۵ پروژه مسکن مدد جویی در شهرستان افتتاح می شود‌.



سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: آبرسانی، فناوری، اطلاعات، سلامت، آموزش و پرورش، بوم گردی و .. از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر شهرستان رشت شمرده می شود.



وی خاطرنشان کرد: پروژه یک هزار و ۷۰۰ واحدی رشت با اعتباری بالغ بر ۵۹۵ میلیارد تومان و ۲۰۰ واحد در مسکن مهر رشت با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارد تومان در قالب نهضت ملی مسکن در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود.

کد خبر 1143234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha