انتظارات استاندار خراسان جنوبی از فرمانداران

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران پای نظام اسلامی محکم ایستادند و مسئولان به این مردم بدهکار هستند، گفت: از مدیران و فرمانداران پاسخگویی به مطالبات مردم، حضور میدانی، احاطه بر مسائل شهرستان و پیگیری تکمیل زیرساخت‌ها انتظار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» بعدازظهر امروز (۱۱بهمن) در نشست شورای اداری شهرستان زیرکوه که با دستور کار تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری قاینات برگزار شد، اظهار کرد: تمام انقلاب هایی که در جهان صورت گرفته هر کدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خودش را دارد که در همه این ها انقلاب اسلامی منحصر به فرد است که یکی مردمی بودن این انقلاب است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان نقش ضعیف مردم در انقلاب های جهان، افزود: اما آحاد مردم ایران از صنوف، قومیت و مذاهب مختلف در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

 

وی اشاره به اینکه مردم در استمرار انقلاب اسلامی حرف اصلی را می زنند لذا نظام سلطه این مردم را هدف قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب فشارهای زیاد به مردم وارد کردند و در یک دهه اخیر با اعمال تحریم های فلج کننده می خواستند این مردمی را که در ایجاد انقلاب و پشتیبانی از آن نقش داشتند را به زانو درآورند تا دست از پشتیبانی بردارند البته در این میان عده ای از منافقان، سیاسیون و خواص آلوده و استحاله شده در داخل کشور نیز با نظام سلطه همراهی کردند.

 

قناعت ادامه داد: اما اکثریت مردم ایران اسلامی گوش به فرمان حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند و پای این نظام محکم ایستادند و ما مسئولان به این مردم بدهکار هستیم و باید برای آنان کار کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از بی کفایتی‌ها در داخل کشور موجب شد آب در آسیاب دشمن ریخته شود تا تحریم ها را تشدید کنند، ادامه داد: در فضای کنونی که در کشور ایجاد شده باید این عقب ماندگی ها جبران شود البته برای بهبود وضعیت کشور و حل مشکلات باید کمی صبر کرد، این معنای توجیه کردن نیست بلکه واقعیت است اما باید با کار شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم تا مشکلات سریعتر مرتفع شود.

 

وی به اعتماد آسیب دیده مردم اشاره و بیان کرد: البته باید دقت کنیم که اگر مسئولی بی‌کفایت است و در دوره های گذشته کوتاهی‌هایی صورت گرفت این ربطی به حاکمیت نظام و رهبری ندارد بلکه آن مسئول و دولت باید پاسخگو باشند و اینکه گاهی شعارها به سمت حاکمیت تغییر می کند باید بدانید که کار دشمن و منافقین است.

 

قناعت در ادامه دوره جدید را بهترین فرصت برای کار و تلاش جهادی دانست و مسئولان را از انجام کارهای سطحی و زودگذر و تصمیم‌گیری های مقطعی و هیجانی برحذر داشت و گفت: باید کارهای تیمی و کارشناسی شده باشد و از مدیران و فرمانداران همراهی و پاسخگویی به موقع به مطالبات انباشته مردم، حضور میدانی، پاک دستی، ساده زیستی، روحیه جهادی، عزم برای خدمت، شناخت و احاطه بر مسائل شهرستان، پیگیری تکمیل زیرساخت‌ها و ارتباط هدفمند با سلسله مراتب اداری انتظار می رود.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اولویت اصلی ما حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است، افزود: هر اندازه شهرستان منسجم باشد و بگومگوهای سیاسی در آن مطرح نباشد، توفیقات و سرعت پیشرفت بیشتر خواهد بود اما اگر حاشیه ها بیشتر باشد انرژی ها کمتر و روند پیشرفت کاهش می یابد.

 

وی به عزل و نصب ها در دولت اشاره و تصریح کرد: باید نگاه نو و جدید به گردش مدیران و جابه‌جایی‌ها داشته باشیم چون وقتی تغییری ایجاد می‌شود دریچه جدیدی برای خدمت‌رسانی به مردم بوجود می‌آید.

 

قناعت تأکید کرد: شاخص و ملاک اصلی در گردش نخبگان و انتخاب مدیران برای ما مصلحت نظام و مردم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است؛ هیچ گاه اجازه نمی دهم که مصحلت فرد یا گروه خاصی تحمیل و محقق شود و تا زمانی که صلاحیت آن فرد محرز نشود، نسبت به انتخاب اقدام نمی‌کنیم.

 

در این آیین «محمدرضا غیرتی اسفدن» به عنوان سرپرست فرمانداری زیرکوه معرفی شد.

 

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد آموزش و بهسازی منابع انسانی، عناوین مدیر هسته گزینش استانداری، کارشناس مسئول امور شوراها، معاون حقوقی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و مسئول دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را در سوابق اجرایی خود دارد.

 

 

کد خبر 1143252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha