برگزاری نشست «ارتباط حوزه علمیه و فناوری های نوین» در شیراز

ایام گفت: نخستین نشست علمی و تخصصی مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس با موضوع «هوش مصنوعی و کارکردهای آن»، ۱۳ بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سجاد ایام»، امروز (دوشنبه 11 بهمن) از برگزاری نخستین نشست علمی و تخصصی مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این نشست ها با موضوع «ارتباط حوزه علمیه و فناوری های نوین» برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس افزود: نخستین جلسه از سلسله نشست های حوزه علمیه و فناوری با موضوع «هوش مصنوعی و کارکردهای آن»، ۱۳ بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این برنامه به همت مرکز رشد و نوآوری حوزه علمیه استان فارس (تحت اشراف نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس) و با همکاری معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان فارس، برگزار خواهد شد.

ایام تاکید کرد: اولین نشست از این نشست های موضوعی در مورد ارتباط حوزه علمیه و فناوری های نوین است که با حضور رئیس کمیسیون هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز و با رویکرد آگاهی بخشی و تبیین نقاط برخورد در حوزه هوش مصنوعی و ماموریت های جامعه روحانیت در حوزه علمیه نخبگان برگزار خواهد شد که میان طلاب حوزه علمیه، می تواند به درک مشترکی از فضای فنی و فضای علوم انسانی هوش مصنوعی منجر شود.

کد خبر 1143266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha