اجرای ۲۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در چرداول

سرهنگ سلمانیان در خصوص اجرای برنامه های دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ است که معادلات جهانی را تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: وضعیت کشور در زمان پهلوی مناسب نبود و بیگانگان بر کشور تسلط داشتند به همین دلیل بود که مردم خواهان تغییر برای رسیدن به شرایط بهتر شدند.

 

سرهنگ « هدایت سلیمانیان» گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی در اوج عزت و افتخار است به همین دلیل نیاز است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

 

فرمانده سپاه چرداول خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به دنبال تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی هستند که همه وظیفه دارند تا در این زمینه آرمان های انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

 

 

وی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر در سطح سپاه ناحیه چرداول ۲۲۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که از جمله این برنامه ها می توان به رژه خودرویی، دیوار با خانواده شهدا، کمک مومنانه ، محرومیت زدایی، تداوم شهید سلیمانی، گشت رضویون، نشست های بصیرتی، اجتماع ۲۲ بهمن و ... اشاره کرد.

 

 

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: برنامه های دهه فجر با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح روستاها، بخش ها و رده های مقاومت چرداول ادامه دارد.

کد خبر 1143293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha