نخستین دوره جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» برگزیدگان خود را شناخت

نخستین دوره جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» از چهارم تا نهم بهمن ماه در شیراز، برگزار شد و امشب برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نوید جعفری»، امشب (دوشنبه 11 بهمن) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: تئاتر هنر دیالوگ گفتن و سخن گفتن است.

نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس با یادآوری این مطلب که این جشنواره ها بهترین بهانه برای با هم بودن است، افزود: این جشنواره به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بسیج هنرمندان استان، شهرداری شیراز و حوزه هنری استان در چهار گرایش صحنه ای، نمایشنامه خوانی، خیابانی، رادیو تئاتر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه افسوس که نتوانستیم میزبان همه نمایش ها باشیم، اظهار کرد: بسیار خوب و توانمند گلچین شدند.

جعفری گفت: این اتفاق برای روشن نگهداشتن چراغ صحنه بود و امیدوارم در سال 1401 به هنرمندان تئاتر توجه بیشتری شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، «احمد وامق»، دبیر اولین جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» هم گفت: آرزوی همه هنرمندان بسیجی اینست که راه سردار سلیمانی را ادامه دهند و این جشنواره ادامه همان راه است.

این گزارش ادامه «امیر صادقی»، هم گفت: تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم ظاهر می شود.

مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان فارس با اشاره به اینکه دشمن بداند با کشتن هر سردار سلیمانی، شاهد ظهور سردار سلیمانی های دیگر می شود، تاکید کرد: «سردار عشق» از امروز آغاز راه ما شد و همه تئاترهای اجرا شده نمایشی از عشق به سردار عشق است.

خاطر نشان می شود، نخستین دوره جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» از چهارم تا نهم بهمن ماه در شیراز، برگزار شد و امشب برگزیدگان خود را شناخت، این مراسم که با حواشی مختلفی همراه بود، برگزار کننده این نمایش در شهرستان های آباده و نی ریز خواستار برگزاری این مراسم در شهرستان های خود در سال پیش رو شدند که برگزار کننده نی ریزی پا را فراتر گذاشت و روی سن در مقابل مسئولین حاضر، سبیل گرو گذاشت.

کد خبر 1143331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha