۴۳ سال استقامت مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است

حجت الاسلام اجرایی،گفت:چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  ایام ‌الله مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات بشریت گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد و با رهبری حضرت امام خمینی(ره)خط بطلانی بر استبداد و سلطه طاغوتیان کشید.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به اینکه چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، افزود: امروز ضروری  است تا همگان با جهادتبیین و با شرایط مناسب سیاست گذاری، در مسیر رشد اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم حرکت کنند. چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

 

وی خاطر نشان کرد: ملت  ایران اسلامی در طول چهل و سه سال عمر پر بار و با عظمت انقلاب اسلامی علی رغم انواع تهدیدها، تحریم ها، ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان و فرماندهانی همچون سلیمانی هابا تمام توان خود در برابر استکبار از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و تاکنون اجازه نداده که دشمنان قسم خورده نظام، چشم طعمی به این دستاورد عظیم قرن بدوزند و یا خدشه ای به آن وارد سازند.

 

حجت الاسلام اجرایی تصریح کرد: چنانچه واقعیت های تاریخ به طور درست شناخته نشود دشمن، اراده‌ها‌ را تضعیف خواهد کرد. چنانچه فرمود: وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ (سوره ابراهیم آیه ۵) خدا به حضرت موسی(ع) فرمان می دهد به پیروانت بگو دائما به یاد ایام الله باشند و به مردم تذکر بده تا یادآوری روز قدرت نمایی خدا را فراموش نکنند.

 

امام جمعه هرسین اظهار کرد:  ایام الله همان روزهایی است که سیطره غرب و شرق عالم شکسته شده و روزهایی که قدرت خدا در عالم تجلی پیدا کرده است و این ملت بزرگ پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف موفقیت های بزرگی را کسب نموده و نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی و سیاسی  بر قله افتخار قرار گرفته است.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم با توکل به خدا و تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی دولت جدید در پیوند با #گام دوم انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری ملت صبور و به برکت دهه فجر ضمن عملیاتی کردن رویکردهای این گام تمدن ساز، عملکرد خود را معطوف به حفظ سلامت و آرامش مردم نموده  و شاهد شکوفایی دانش و پژوهش و معنویت و اخلاق و سبک زندگی اسلامی و گسترش عدالت باشیم.

کد خبر 1143371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha