گردهمایی مجازی مبلغان جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا (س) گفت: در دهه فجر، گردهمایی مجازی مبلغان جامعه الزهرا (س) با موضوع «بررسی نقش مبلغان دینی در انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهیافت‌های فرهنگی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  قم به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، معصومه بهرامی به برنامه‌های اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ایام دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر 1400 با شعار «مبلغان انقلابی، یاوران مهدوی» برگزار می‌شود.

 

وی افزود: فراخوان تبلیغ مجازی با موضوع «مبلغان انقلابی، یاوران مهدوی» از 10 بهمن در سراسر کشور آغاز شده و مبلغان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

 

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا (س) بیان کرد: در این ایام گردهمایی مجازی مبلغان جامعه الزهرا (س) با موضوع «بررسی نقش مبلغان دینی در انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر رهیافت‌های فرهنگی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

بهرامی تصریح کرد: برگزاری پویش «پای انقلاب ایستاده ایم» از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا (س) ویژه بانوان مبلغ است که مبلغان می‌توانند با ارسال حداقل یک سخنرانی و یا یک منبر انقلابی در این پویش شرکت کنند.

 

وی با اشاره به ساماندهی اعزام گروه‌های تبلیغی در محلات استان قم و کشور، گفت: در این ایام اعزام مبلغان دانش آموزی به مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا (س) تصریح کرد: قبل از اعزام به منظور دانش افزایی مبلغان، دوره‌های مختلف توانمندسازی و دانش افزایی با موضوعات «نقش ولایت‌مداری در پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر بیانیه گام دوم» و «نقش مهدویت در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران» برگزار شد.

 

بهرامی تصریح کرد: همزمان با حلول ماه رجب و ایام الله دهه فجر، دوره اعتقادی امامت آغاز می‌شود، همچنین دوره‌های تخصصی فرق و ادیان با گرایش مسیحیت، دوره تخصصی مهدویت و دوره تخصصی «نظام اعتقادی اسلام» به زبان انگلیسی ویژه مبلغان زباندان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: محتوای تبلیغی مبلغان به مناسبت ماه رجب و دهه فجر در دو کانال محتوای تبلیغی مبلغان (عمومی) به نشانی https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra و کانال محتوای تبلیغی مبلغان دانش‌آموزی (تخصصی) به نشانی https://eitaa.com/mohtavayedaneshamoziyeshamim ارائه می‌شود.

کد خبر 1143426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha