برگزاری نشست های تخصصی نماز و مهدویت همزمان با دهه فجر در همدان

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: نشست های تخصصی با موضوعات نقش نماز و مهدویت در انقلاب اسلامی ویژه مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد همدان و همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجرگفت: برنامه های مختلف و متنوعی با همکاری ارگان های مختلف و ستاد اقامه نماز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان همدان افزود:  مسابقات و نشست های تخصصی و آموزشی برای این ایام تدارک دیده شده است، که می توان به مسابقه کتابخوانی مهدویت و انقلاب اسلامی (نشریه امان)، نشست های تخصصی با موضوعات نقش نماز و مهدویت در انقلاب اسلامی ویژه مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد همدان  اشاره کرد.

 

وی همچنین نشست با ۶۰ نفر از سرگروه های محله های مهدوی همدان  اشاره کرد و افزود: در خصوص مباحث آموزشی نیز، نشست آموزشی نماز و مهدویت، ویژه ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش و دوره آموزشی ویژه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان با موضوع مهدویت و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد و بنیاد استان با اشاره به اعزام کارشناس به ۱۲ مسجد شاخص شهر همدان خاطرنشان کرد: از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در این ایام بازدید به عمل خواهد آمد.

 

حجت الاسلام حسنی حلم در ادامه تشریح برنامه‌های ستاد و بنیاد استان افزود: اجتماع ۱۳۵۷ نفر از دانش آموزان شهر همدان در مکانی مناسب و با توجه به شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا استان برگزار خواهد شد.

 

وی  گفت: اهدای ۴۳ بسته معیشتی در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی نیز یکی دیگر از برنامه های دهه فجر می باشد.

 

کد خبر 1143446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha