تداوم انقلاب پیام شهدا به جوانان است

مصطفی پور با بیان اینکه نسل امروزامانتدار امانت ارزشمندی است که خون‌های بسیار برای آن ریخته شده است گفت: پیام شهدا به نسل امروز تداوم این انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور» امروز(سه‌شنبه، ۱۲ بهمن) در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه پسرانه دکتر شریعتی رشت گفت: امروز نهال انقلاب که چهل و سه سال پیش به همت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل کاشته شده بود، به درخت تناوری تبدیل شده است که ثمرات و برکات این انقلاب را در اقصی نقاط جهان شاهد هستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب به کشور باشکوه و مستقل تبدیل شده است افزود: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای و پشتیبانی ملت سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است و بر مقاومت آن افزوده شده است.

 

وی با اشاره به هجمه‌های همیشگی دشمن علیه انقلاب و ملت ایران اسلامی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب هر روز مورد تهاجم دشمن بودیم، از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا تحریم‌های اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی، اینها بهایی بود که ملت برای تداوم انقلاب اسلامی داد.

 

مصطفی پور ادامه داد: امروز با ایستادگی ملت ایران اسلامی از هژمونی قدرت دشمنی که قلدرماآبانه سخن می‌گفت، کاسته شده و در مقابل ملت ایران و انقلاب اسلامی عاجر شده‌اند.

 

وی تاکید کرد: نسل امروز باید بداند امانتدار امانت ارزشمندی است که خون‌های بسیار برای آن ریخته شد و رسالت سنگینی دارد و  پیام شهدا تداوم این انقلاب است.

کد خبر 1143469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha