ابهت استکبار به برکت انقلاب اسلامی شکسته شد/تلاش نافرجام دشمن برای ناامید شدن مردم از انقلاب

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید براینکه به برکت انقلاب اسلامی ابهت استکبار شکسته شده است، گفت: امروز دشمنان اعتراف کردند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«عبدالله حاجی صادقی» شامگاه(۱۱بهمن) در یادواره ۶۵۰ شهید روحانی و طلبه شمال کشور در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه بروز ظهور انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب بود، اظهار کرد:عامل حرکت انقلاب، اسلام بود .

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم شمال کشور به ویژه روحانیت پیشگامی و ثبات قدمی خود رادر صحنه‌های مختلف به اثبات رساندند، افزود: بنده بعنوان یک فرد ناظر خاطرات فراوانی ازحضور روحانیت سه استان شمالی، در دوران دفاع مقدس و در مقابله با فتنه‌ها دشمنان دارم.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید براینکه به برکت انقلاب اسلامی ابهت استکبار شکسته شده است، بیان کرد: امروز دشمنان اعتراف کردند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

 

وی، با بیان اینکه دشمنان اعتراف می‌کنند انقلاب اسلامی نه فقط اسلام را زنده کرد بلکه فرهنگ دینداری و آئین خدا پرستی را زنده کرد، گفت:  دشمنان اعتراف می‌کنند که اگر امروزحتی روسیه و چین و کشور‌های دیگر جرات کردند مقابل امریکا بایستند بخاطر انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران با بیان اینکه نظام دینی هزینه دارد و برای بهره مندی از دین جهاد مستمر لازم است، خاطرنشان کرد: استقامت و اهدای شهید به انقلاب هزینه نظام دینی است. 

 

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم در برابر فتنه‌های خطرناک ثابت قدم بودند، افزود: خطرناکترین فتنه را در این دهه یعنی دهه ۹۰ پشت سر گذاشتیم نقشه دشمن بعد از فتنه ۸۸ این بود که مردم را خسته، بریده، ناامید در برابر نظام قرار دهند.  اما مردم سختی را تحمل کردند، بی عدالتی را دیدند و فریاد زدند، اما از انقلاب کوتاه نیامدند.

 

 

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله در لشکر ۲۵ کربلا و لشکر قدس افتخارات بزرگی برای انقلاب کسب کردند، افزود: به فرموده امام خمینی (ره) بزرگترین تحول انقلاب، انقلاب انسانی بود که شهدا از ثمره همین تحول هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه ابرقدرت‌ها هرچه داشتند مقابل انقلاب به کار گرفتند، خاطرنشان شد: ما سربلند هستیم و افتخار می‌کنیم چرا که موتور اسلام خاموش نیست و دشمن نتوانست در تعرض به دین به باور‌های دینی به هدفش برسد و این یک پیروزی است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید براینکه شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند، گفت: هدف از آفرینش انسان، برای تقرب الی الله است و هر چه تقرب بیشتر شود انسان از کمال بیشتری برخوردار است. به عنوان نمونه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای خود هیچ چیز نمی‌خواست جز شهادت چرا که میدانست شهادت رسیدن به مقصد است.

 

وی با تصریح براینکه شهدای روحانیت نشان دادند فقط مبلغ و مبین دین نیستند بلکه پیشتاز و راهبر دین هستند، گفت: مجالس، همایش، یادمان و کنگره‌های شهدا محفل کسب حیات است.

 

 

 

حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی اظهار کرد: امروزه کار علما و روحانیت فقط معرفی دین نیست بلکه مقابله با حملات دشمن است. باید در جهاد تبیین تلاش کنیم باور‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب را زنده نگه داریم چرا که مشکلات و سختی ها یک روز تمام می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید گرفتار فضاسازی و سیاه نمایی‌هایی های دشمن شد، گفت: مشکلات را باید رفع کنیم و از مسئولین باید مطالبه گری کرد.

 

 

کد خبر 1143496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha