برگزاری ویژه برنامه کشوری «دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه مبارک فجر

یوسفی گفت: ویژه برنامه کشوری «دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه مبارک فجر توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) با اشاره به برگزاری ویژه برنامه کشوری «دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی» در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر توسط بسیج دانشجویی استان فارس و با حضور اساتید برجسته و مطرح کشوری به صورت مجازی برگزار می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: ویژه برنامه کشوری «دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی با شرکت کنندگانی از دانشجویان سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۱ بهمن هر روز ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: از سرفصل های این ویژه برنامه می توان به بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحقق دولت اسلامی، اندیشه سیاسی امامین انقلاب اسلامی و جریان شناسی شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد.

یوسفی اعلام کرد: سایر سرفصل ها نیز شامل دشمن شناسی و استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی و فضای مجازی، تهدید ها و فرصت ها، غیرت دینی، نماد انقلابی گری، دانشجوی انقلابی، پرچم دار عدالت طلبی و آرمان خواهی، دیپلماسی میدان، عزت ملی، واکاوی کارنامه ۴۳ ساله جمهوری اسلامی ایران و نقش دانشجو در آینده پژوهی انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: دانشجویان برای شرکت در این ویژه برنامه کشوری می توانند نام، نام خانوادگی و نام دانشگاه خود را به شماره ۰۹۳۷۸۱۳۴۹۲۰ ارسال کنند و به شرکت کنندگان در این دهه نشینی، گواهی حضور معتبر اعطا خواهد شد.

کد خبر 1143511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha