۶۹ درصد تصادفات درون شهری خراسان جنوبی در بیرجند به وقوع پیوست

عباسی بر ایمن‌سازی مرکز استان در بحث کاهش تصادفات تأکید کرد و گفت: ۶۹ درصد تصادفات جرحی و فوتی درون شهری خراسان جنوبی در بیرجند به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا عباسی» امروز (۱۲ بهمن) در کارگروه اجرای مداخلات مؤثر به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات منتهی به ورود ضرر جانی و مالی با اشاره به ۲۳ نفر فوت ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: در این مدت یکهزار و ۶۳۴ فقره تصادف جرحی به وقوع پیوسته است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: از این تعداد ۸۴۴ فقره تصادف معادل ۵۲ درصد در شهر بیرجند به عنوان مرکز استان رخ داده است.

 

وی بر ایمن‌سازی مرکز استان در بحث کاهش تصادفات تأکید کرد و گفت: ۶۹ درصد تصادفات جرحی و فوتی درون شهری خراسان جنوبی در بیرجند به وقوع پیوسته است.

 

عباسی متذکر شد: زیرساخت های ترافیکی در برخی از شهرهای استان خراسان جنوبی که در مدت کوتاهی از بخش به شهر تبدیل شده‌اند مناسب نیست که این امر آمار تصادفات را افزایش می دهد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی ادامه داد: ۴۵ درصد تصادفات درون شهری در ساعت ۱۷ بعداز ظهر به بعد به دلیل کاهش روشنایی معابر و پوشش تیره شهروندان رخ می‌دهد.

 

وی با انتقاد از فقر تجهیزات الکترونیکی و هوشمند کنترل ترافیک در بیرجند، گفت: تاکنون اقدامی در خصوص ساماندهی بلوار طبیعت و خط کشی محل عبور عابرین پیاده انجام نشده است که باید برای جلوگیری از تصادفات سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1143547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha