برگزاری مسابقه خاطره گویی به مناسبت دهه فجر در سیستان و بلوچستان

سرپرست معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه خاطره گویی به مناسبت دهه فجر در سیستان و بلوچستانبه صورت مجازی برگزار می شود.

«محمدتقی امینی» سرپرست معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه خاطره گویی زنان و مردان سیستانی و بلوچستانی در زمان پیروزی انقلاب در استان برگزار می شود.

 

 امینی اظهار کرد: این مسابقه به صورت مجازی بوده و دانشجویان پیام نور کل استان می توانند فیلم خاطره گویی از پدر، مادر و یا نزدیکان خود را به شماره ۰۹۱۵۳۶۲۴۸۹۴ ارسال نمایند.

 

وی در خصوص شرایط شرکت در این مسابقه تصریح کرد: روایت خاطره توسط یک انجام شود، حداکثر زمان فیلم ارسالی ۳ الی ۴ دقیقه باشد، خاطره گویی به لهجه سیستانی و بلوچی امتیاز محسوب می شود، تصویربرداری با موبایل به صورت افقی با صدای مطلوب و بدون لرزش و حرکت دوربین باشد و پوشش مناسب رعایت شود.

 

سرپرست معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مهلت ارسال آثار را ۲۲ بهمن اعلام کرده و گفت: به ۳ خاطره برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

کد خبر 1143550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha