عقلانیت، عدالت و معنویت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عقلانیت، عدالت و معنویت از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در آیین نمادین و استانی زنگ انقلاب که در دبستان دکتر فانی ناحیه دو سنندج برگزار شد، با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر به تشریح دستاوردهای انقلاب پرداخت.

 

وی از عقلانیت به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و با بیان اینکه قوه تفکر، انسان را وادار می کند که زیر یوغ اجنبی و تحت سلطه استکبار نباشد، اظهار داشت : میهن دوستی، پیشرفت و افتخار به استقلال کشور، ثمره عقلانیت است و امروز کشور ما با وجود تحریم های ظالمانه و محدودیت‌های فراوان در زمینه های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان، عدالت را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر شمرد و با  تاکید بر اینکه ذات دستاوردهای انقلاب عدالت در ابعاد مختلف آن یعنی عدالت اجتماعی، اقتصادی و بهره‌گیری از امکانات و مخالفت با ظلم و مقاومت در برابر ظالم است، تصریح کرد: عدم عدالت انسان را آزار می‌دهد و در پیروزی انقلاب مردم طالب عدالت بودند.

 

وی معنویت را یکی از دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالاتر از سایر دستاوردها عنوان کرد که به برکت شکل‌گیری نظام اسلامی بدست آمده است و از همگان خواست در حول سه محور عقلانیت، عدالت و معنویت مطالعه نموده و به آن عمل نمایند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم زنگ انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) به میهن اسلامی در 12 بهمن سال 1357 نواخته شد.

 

کد خبر 1143555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha