دستاوردهای انقلاب اسلامی را در تمام زمینه ها به نسل چهارم انقلاب معرفی کنیم

کماسی، گفت: ما باید در قالب برنامه های فرهنگی و هنری دستاوردهای انقلاب اسلامی را در تمام زمینه ها به مردم و قشر جوان و نوجوان معرفی کنیم، لذا هنرمندان همانند اصحاب رسانه می توانند نقش بسیار مؤثری را در توسع فرهنگی جامعه ایفا کنند.

محمدرضا کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی نتیجه همت و مجاهدت مردمی در کنار رهبری با اقتدار امام خمینی(ره ) در سال ۵۷ است.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی  افزود: بیشتر جامعه هدف ما در برگزاری این برنامه ها  نسل نوجوان و جوان که به نوعی نسل چهارم انقلاب می‌شود خواهند بود و تلاش می کنیم در اجرای  برنامه‌های این دهه، انقلاب و دستاوردهای آن را به جوانان بشناسانیم.

 

وی بااشاره به  اجرای برنامه های فرهنگی هنری ایام الله دهه مبارک فجر با نام «جشن ملی۱۴۰۰» خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی موبایلی (فجر در قاب)، برگزاری مسابقه نقاشی (بهار آزادی)، دیدار با نویسندگان حوزه انقلاب، اکران فیلمهای سینمایی انقلاب اسلامی، رونمایی از کتاب نویسنده فعال حوزه انقلاب و دفاع مقدس، تولید و انتشار بسته های محتوایی (جشن ملی۱۴۰۰)، برگزاری نمایشگاه عکس (انقلاب۵۷)، توزیع لوح فشرده مرتبط با ایام در میان ادارات و ارگانهای دولتی، تجهیز کتابخانه های کوچک اصناف با کتابهای مرتبط و آذین بندی و نصب پلاکارد مرتبط از جمله برنامه های این اداره در طول این ایام الله مبارک است.

 

کماسی تصریح کرد: آمادگی لازم را داریم تا با تمام توان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و بار دیگر دشمنان این نظام را مائوس تر از قبل کنیم.

کد خبر 1143586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha