بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنای جشن های دهه فجر در مدارس است

حجرگشت گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه و راهبرد کلان معرفتی است که رهبرمعظم انقلاب نسبت به آن اشاره داشته اند، ضروری است معلمان پرورشی با تأمل بر این بیانیه تبیین انقلاب را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حجرگشت» با حضور در آیین استانی زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه صدر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج برپا شد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنای جشن های دهه فجر در مدارس است.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه و راهبرد کلان معرفتی است که رهبرمعظم انقلاب نسبت به آن اشاره داشته اند، ضروری است معلمان پرورشی با تأمل بر این بیانیه تبیین انقلاب را انجام دهند.

 

وی اظهار کرد: رویداد انقلاب اسلامی در مدارس به صورت منطقه ای و مدرسه ای باید با همت معلمان و مشارکت دانش آموزان مدارس تبیین شود، به ویژه آنکه انقلاب اسلامی آرمان هایی را به ظهور نشاند که معرفت به آنها یک ضرورت برای نسل امروز به ویژه دانش آموزان است.

 

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در جریان شکل گیری انقلاب حقایق و معارفی از دین مبین اسلام را احیاء کردند که توجه به این امر مهم یک ضرورت است.

 

حجرگشت با اشاره به اهمیت برپایی گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد: نسل امروز در مسیر باورهای ایمانی و انقلابی نیازمند درک دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 

 

وی بیان کرد: یوم الله بهمن سال جاری نیز بار دیگر دانش آموزان در صفوف نخست راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند و بیعت خود را با ارزش های اسلامی و انقلابی انجام می دهند.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: حفظ امانت انقلاب اسلامی در دست دانش آموزان است تا با باورهای خود و ایمان برگرفته از انقلاب تداوم این مهم را برعهده گیرند. 

 

 

کد خبر 1143587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha