شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۱۲ طرح را آماده بهره برداری کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۱۲ پروژه بخش آب و فاضلاب در استان آماده بهره برداری شده که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

«غلامحسین ساقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها بیش از 39 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آن 23 هزار و 670 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان کرد: در دهه فجر امسال 6 پروژه آبرسانی افتتاح می شود که از این تعداد یک پروژه آبرسانی در بجنورد، دو پروژه در مانه و سملقان، یک پروژه در اسفراین و در شهرستان های رازوجرگلان و فاروج هر کدام یک پروژه به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: همزمان با دهه فجر، آبرسانی به روستاهای قوچ قلعه، روستا های بالادست سد شیرین دره شامل تازه قلعه، بربرقلعه، یالان چی و روستای قلعه خان، آبرسانی به مجتمع 15 روستایی سینان، مجتمع 11 روستایی زرق آباد افتتاح می شود.

 

ساقی افزود: همچنین در این دهه مبارک، آبرسانی به روستاهای دویدوخ و خرق و نیز آبرسانی به سایت عشایری میاندشت افتتاح خواهد شد.

 

وی درباره افتتاح 6 پروژه  بخش فاضلاب گفت: در این زمینه 6 هزار و 720 متر شبکه جمع آوری فاضلاب انجام و هزار و 275 فقره انشعابات فاضلاب نصب شده است.

 

ساقی افزود: این پروژه ها در سه شهر بجنورد، اسفراین و آشخانه افتتاح می شود و بیش از 23 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها بیش از 39 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

کد خبر 1143596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha