مراسم رسمی جشن‌های دهه فجر انقلاب در مازندران از فرودگاه رامسر آغاز شد

مراسم رسمی جشن‌های دهه فجر انقلاب در مازندران به یمن سالرزو ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره)بنیانگذار انقلاب به میهن اسلامی با حضور «صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس‌جمهور از فرودگاه رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آغاز مراسم رسمی جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امروز(۱۲بهمن) به یاد لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲بهمن ماه ۱۳۵۷به وطن با حضور  «صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس‌جمهور، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران، حجت الاسلام«محمودعلیخانی» امام جمعه رامسر و برخی مسئولین استانی و شهرستانی در فرودگاه شهرستان رامسر برگزار شد.

 

«سیدمحمود حسینی پور» با تبریک ایام‌الله دهه فجر، از افتتاح 756 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 776 میلیارد تومان طی این ایام در استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: تعداد کل پروژه‌های کلنگ‌زنی شامل 87 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 896 میلیارد تومان است.

 

استاندار مازندران، در خصوص جزئیات پروژه‌های افتتاحی، خاطرنشان کرد: در حوزه طرح‌های اشتغال‌زای تولیدی، صنعتی و خدماتی با میزان اشتغال‌زایی یک‌هزار و 759 نفر پس از بهره‌برداری، 117 پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 700 میلیارد تومان است.

 

وی یادآورشد: در حوزه پروژه‌های عمرانی با اشتغال‌زایی برای دو هزار و 952 نفر در حین اجرا شامل 190 پروژه با اعتباری بالغ بر 652 میلیارد تومان است.

 

 

 

 

کد خبر 1143601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha