آغاز دهه فجر با برگزاری رژه خودرویی در شهر گچساران + تصاویر

در اولین روز از دهه مبارک فجر رژه خودرویی و آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی امام خمینی به ميهن اسلامی، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز سه شنبه (۱۲ بهمن) در اولین روز از دهه مبارک فجر رژه خودرویی و آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی امام خمینی به ميهن اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

 

به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، مراسم رژه موتوری و خودرویی با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از محل میدان "شهید امیدبخش" گچساران تا گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد .

 

این در حالی است که مردم ولایت مدار گچساران به استقبال این روز بزرگ رفته و چهل و سومین سالروز ورود تاریخی امام (ره) به وطن اسلامی و نخستین روز از دهه فجر را با شور و نشاط خاصی جشن گرفتند.

 

امروز پخش سرود خمینی ای امام، بوی گل و سوسن و یاسمن آمد و الله الله، در جای جای شهر گچساران طنين انداز شده بود.

 

موتورسواران در طول مسیر با همراه داشتن پرچم های ایران اسلامی جلوه خاصی به این آیین معنوی داده و آژیر خودروهای نظامی، انتظامی، آمبولانس ها، از دیگر جلوهای خاص این مراسم باشکوه بود.

 

در پایان مسئولان شهری و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گچساران با آرمان های والای امام(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

 

کد خبر 1143620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha