تجدید میثاق جمعی از کارکنان کانون های مساجد کرمانشاه با شهدا

بمناسبت ۱۲ بهمن اولین روز از آغاز دهه فجر مدیر و جمعی از کارکنان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه بار دیگر با شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس،مدافعان حرم و امام تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، در طلیعه ۴۳ سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  اعضای کانون فرهنگی هنری  مساجد و جمعی از مدیران کانون ها در اولین روز از آغاز دهه فجر با شهدا و امام تجدید میثاق کردند.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام افشین کلات پور گفت: دهه ی فجر و ۲۲ بهمن هر سال برای ما یاد آور روزهای سال ۱۳۵۷ است. در آن سال ها مردم همگی با هم متحد شدند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: در همین روزها بود که مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) به تبعیت از امام مظلومان سید الشهدا برای بر پایی عدالت جنگیدند و به پیروزی رسیدند و الگوی آنان امام حسین (ع) بود که در راه خدا از هیچ چیز دریغ نکرد و در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: امسال نیز تمامی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اشتان با اقتدار و توان برنامه های باشکوهی در سطح کانون ها برگزار می کنند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود مشت محکمی بردهان دشمنان این نظام و آب و خاک خواهند زد.

 

گفتنی است ، تمامی اعضای در مراسم ۱۲ بهمن که با حضور استاندار ، امام جمعه  استان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد شرکت کردند.

کد خبر 1143631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha