مبارزه با فساد در هر جایگاه و منصبی ضروری است

حجت الاسلام مطیعی با تأکید براینکه امروز هرکسی در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید با فساد مبارزه کنند گفت: همه بابد به دنبال اجرای عدالت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» در نخستین روز از دهه مبارک فجردرامامزاده یحیی سمنان با بیان اینکه آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با یاد شهدا معطر می‌شود، گفت: هرچه داریم امروز از شهدا داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه  امام (ره) به منظور مبارزه با بی عدالتی، قیام کردند و تا پایان عمر با برکت خویش، به دنبال اجرای عدالت بودند اضافه کرد:امام در عمل به انجام وظیفه در تمامی امور، با خلوص نیت و آرامش قلبی، اهتمام راسخ داشتند.

 

وی با تأکید براینکه برای ادامه دادن راه امام (ره)، باید ویژگی‌های یاران امام در راه پیروزی انقلاب را در خود تقویت کنیم ادامه داد: مروز هرکسی در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید با فساد مبارزه کرده و به دنبال اجرای عدالت باشد.

 

حجت الاسلام مطیعی خواستار دقت نظر بیشتر در توجه به سیره شهدا به خصوص در بین نسل جوان شد و افزود: ما در راه انقلاب، شهدای محراب و شهدای گلگون کفن زیادی را تقدیم کردیم.

کد خبر 1143635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha