آیت الله صافی گلپایگانی همواره   پای اصل انقلاب و ولایت فقیه ایستاد

شاکری گفت: آیت الله صافی گلپایگانی در تمام مراحل پیروزی انقلاب استوار و محکم پای اصل انقلاب و ولایت فقیه و مبارزه با استکبار و دشمنان ایستاد و جزو پیشتازان مراجع در انقلاب اسلامی بود.

مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه سیاسی و علمی آیت الله صافی گلپایگانی با تسلیت رحلت این عالم و مرجع عالیقدر تشیع گفت: آیت الله صافی گلپایگانی همواره یکی از مراجع بسیار مهم، بزرگ و برجسته انقلاب هستند که همواره در مدار انقلاب اسلامی حرکت کردند و در نظام اسلامی نقش آفرین بودند.

 

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر جایگاه اثرگذار آیت الله صافی گلپایگانی در انقلاب اسلامی یادآور شد: ما به خوبی شاهد اثرگذاری جایگاه این عالم بزرگ در انقلاب اسلامی هستیم. حضور این عالم بزرگ در شورای نگهبان در زمان حیات امام خمینی (ره) که جایگاه بسیار مهمی را به خود اختصاص داده بود و نقش آفرینی های بسیاری را در این جایگاه داشتند.

 

وی گفت: آیت الله صافی گلپایگانی یکی از علمای بزرگ جهان تشیع است که از جایگاه ویژه ای در حوزه های علمیه برخوردار بوده و مباحث جدیدی را در خصوص اداره نظام مورد توجه قرار داد و در تمام مراحل پیروزی انقلاب تاکنون استوار و محکم پای اصل انقلاب و ولایت فقیه و مبارزه با استکبار و دشمنان ایستاد و جزو پیشتازان مراجع در این موضوعات بودند.

 

شاکری خاطرنشان کرد: آیت الله صافی گلپایگانی نکاتی را در سخنان و فتواهای خود تاکید می کردند که حاکی از مطالبات مردم در ملاقات با شخصیت ها و کارگزاران نظام بود که همواره تلاش می کردند تا مسئولان و کارگزاران نظام را متوجه موضوعات مردم کنند تا مردم در وضعیت بهتری زندگی کنند.

 

کد خبر 1143636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha