دهه فجر یادآور پیوند ملت و رهبری در سایه دین است

حجت الاسلام معبودی گفت: دهه فجر یادآور پیوند ملت و رهبری در سایه دین است و وقتی امام آمد مردم دور ایشان حلقه زدند و در سایه دین توانستند حرکت بزرگی را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی که امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) در گلزار شهدا برگزار شد، بیان کرد: امروز سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است و در عظمت امام (ره) بسیار سخن گفته اند به طوری که برخی متفکران بیان کرده اند صدای امام برای مردم ایران حکم صدای خدا را داشت.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ادامه داد: آمدن امام و فلسفه دهه فجر یادآور حیات دوباره ملت ایران است، امام آمد و حیات واقعی را به ملت ایران بازگرداند و دهه فجر یادآور این تجدید حیات است.

 

وی عنوان کرد: دهه فجر یادآور بازگشت عزت ایران به ایرانی است و ما در دوره ای زیر یوق استکبار جهانی عزت خود را از دست داده بودیم و آنها با قوانین شان عزت ملت ایران را از بین برده بودند ولی امام آمد و عزت را برای مردم ایران ارمغان آورد.  

 

حجت الاسلام معبودی اعلام کرد: دهه فجر بازگشت ملت ایران به هویت خود است، هویتی که پهلوی در سایه سیاست های آمریکا از بین برده بود.

 

وی تأکید کرد: دهه فجر یادآور پیوند ملت و رهبری در سایه دین است و وقتی امام آمد مردم دور ایشان حلقه زدند و در سایه دین توانستند حرکت بزرگی را رقم بزنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین توضیح داد: امام خمینی (ره) وقتی آمد، نخستین کاری که کرد این بود که دین اسلام و در واقع همه ادیان را از انزوا خارج کرد.

 

وی تصریح کرد: امام (ره) نفس های حبس شده در دل های انسان های آزاد خواه و عدالت طلب را آزاد کرد و امام ملت ها را بیدار کرد و امام آمد و شاخ استکبار عالم را شکست و فرمود ما آمریکا را زیر پا له می کنیم و به ملت ما جرأت و جسارت داد و ملت های دیگر هم جسارت یافتند و قیام کردند.

 

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: امام آمد و ریشه استبداد را خشکاند، استبدادی که بر دل، حال و مادیات کشور چنگ انداخته بود، انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال قدم های بزرگی را برداشته و دستاوردهای بزرگی داشته است.

 

وی افزود: ما نتوانستیم دستاوردهای عظیم انقلاب را در حوزه های گوناگون بیان کنیم و دهه فجر یادآور فرصتی برای بیان این دستاوردها است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: اگرچه مردم ما در مسائل معیشتی در تنگنا هستند ولی در حوزه های مختلف دستاوردهای فراوانی داشتیم و ان شاالله این مشکلات را هم حل خواهیم کرد.

 

کد خبر 1143650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha