ملت ایران در جنگ روانی کشورهای استکباری سقوط نکرد / کشور بدون درآمد نفتی اداره می شود

آیت الله عاملی گفت: ملت ایران در جنگ روانی کشورهای استکباری سقوط نکرد و این امتیاز بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» امروز (12 بهمن ماه) در دیدار استاندار اردبیل و اعضای کمیته های ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مسجد میرزا علی اکبر گفت: انقلاب اسلامی زمانی به وقوع پیوست که دنیا در حال پیشرفت فوق العاده سریعی بود اما ایران همچنان جز کشورهای عقب مانده در حوزه علم و دانش بود و این تحقیر علمی در همه ابعاد دیده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: نسل امروز باید بداند که چرا انقلاب کرده ایم و از چه چیزهای رنج و تحقیرهای تحمیل و موجب خروش ملت ایران و موجب وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در اوج قله شکوفایی علمی قرار گرفته ایم و این به مدد جوانان خوش فکر و انقلابی است، اظهار داشت: شاهان نالایق بدون در نظر گرفتن بصیرت ملت کارهای را پیش می بردند و با معامله های پوچ و بله قربان گویی به کشورهای استکباری قدرت خود را حفظ کرده بودند.

 

آیت الله عاملی ادامه داد: متاسفانه همین سیاست های اشتباه رژیم های گذشته موجب جدا شدن کشورهای منطقه از کشور ایران شود اما با پیروزی انقلاب اسلامی در قدرت علمی و دموکراسی حرف های زیادی برای گفتن داریم و امروز همه خواسته ملت ایران با صندوق های رای محقق می شود.

 

امام جمعه اردبیل بیان کرد: عدم تامین امنیت اسرائیل امروز هم هیچ کشوری نمی تواند مشروعیت خود را با ثبات نگه دارد اما جمهوری اسلامی به مدد جوانان انقلابی تاکنون در طی این 43 سال توانسته دخالت های نظامی آمریکا و اسرائیل را در ایران خنثی کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خیلی از وطن فروشان بی غیرت همچنان از ادبیات تسلیم در برابر آمریکا می گویند اما امروز در اوج عزت در برابر زیاده خواهی آمریکا با ادبیات مقاومت توانسته ایم ایستادگی کنیم.

 

آیت الله عاملی عنوان کرد: متاسفانه امروز در جنگ اقتصادی تلاش می کنند تا جنگ روانی خود را نیز غالب کنند و اقدام به سیاه نمایی در تمام ابعاد کنند چشم طمع به خاک ایران و قصد مقابله با ملت ایران را در سر دارند.

 

وی اعلام داشت: امام خمینی (ره) با یک اقدام تاریخی افتخار به مدنیت ایران اسلامی بخشید و ملت نیز با شجاعت در پشت سر ایشان قرار گرفتند و کشور را از دهان گرگ های گرسنه بیرون کشید و البته ملت ایران پس از پیروزی در جریان های مختلف نقش آفرینی کردند و رویدادهای انقلاب را به دست گرفتند و تلاش کردند در صحنه های مختلف از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: بیش از 220 هزار شهید تقدیر این انقلاب شده است که هر کدام یک نسل بودند و از آرمان های انقلاب دفاع کردند و این نشان می دهد که این جنگ در معیارهای جنگ جهانی بود تحمیل این جنگ برای چه بود و دشمنان به دنبال چه بودند.

 

آیت الله عاملی خاطر نشان کرد: دیگر مثل گذشته نیست و پایگاه های نظامی آمریکا در دسترس و تیررس جمهوری اسلامی است و اجازه نخواهیم داد که اسرائیل در منطقه حکمرانی کند.

 

امام جمعه اردبیل ملت ایران در جنگ روانی کشورهای استکباری سقوط نکرد و این امتیاز بزرگی است، اذعان داشت: امروز کشور بدون درآمد نفتی اداره می شود و این یک افتخار است که «عدو شود سبب خیر» اما در این جنگ اقتصادی نباید مسئولان بخوابند و موطفی کار کنند بلکه نیازمند یک کار جهادی با همکاری و همدلی ملت ایران هستیم همه باید در جنگ اقتصادی نقش آفرین باشند و

کد خبر 1143652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha