برگزاری نمایشگاه های تخصصی در نمایشگاه بین المللی فارس همزمان با آغاز دهه فجر

فرهادی گفت: نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، تجهیزات گلخانه و باغبانی، گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نخستین روز دهه فجر فعالیت خود را در محل نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) در مراسم گشایش نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته، تجهیزات گلخانه و باغبانی، گل و گیاه و گیاهان دارویی که در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد، گفت: این نمایشگاه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور 65 شرکت تولید کننده و فعال در حوزه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته به این صنعت در سالن حافظ به مساحت 6 هزار مترمربع فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: نمایشگاه های تجهیرات گلخانه ای، باغبانی، گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع وابسته نیز با حضور یکصد شرکت تولید کننده و ارائه دهنده محصولات و خدمات در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت 6 هزار متر مربع و با زمینه فعالیت ساخت و تجهیز گلخانه ها، تولید پهبادهای کشاورزی و ادوات باغبانی، پرورش و ارائه انواع گل، گیاه و گیاهان دارویی، تولید نهاده ها، فراهم سازی بستر کشت و تولید ماشین آلات و محصولات مرتبط با این صنعت برگزار شده است.

وی اضافه کرد: 30 درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها از فارس و سایر آنها از استان‌ های تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، مرکزی، قزوین، یزد، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد و آذربایجان شرقی هستند.

فرهادی تاکید کرد: با هدف اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدید از این نمایشگاه ها فقط با دریافت نوبت بازدید رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir امکان پذیر است و بازدیدکنندگان تا 15 بهمن از ساعت 16 تا 21 می توانند برای بازدید به نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه های بین المللی فارس با توجه ویژه به پتانسیل های استان فارس و موقعیت جغرافیایی و نزدیکی فارس به کشورهای حوزه خلیج فارس با کارشناسی، برنامه ریزی و فراهم سازی بستری مناسب برای معرفی تولیدات داخلی و رونق کسب و کار برای کمک به فعالان صنایع مختلف در تلاش است تا موجب افزایش رونق اقتصادی کشور شود.

خاطر نشان می شود، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی موادغذایی، صنایع تبدیلی و ماشین‌آلات وابسته و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته به همراه شانزدهمین نمایشگاه تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس از امروز شروع به کار کرده است.

کد خبر 1143679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha