۵۰مرکز نیکوکاری در مازندران افتتاح شد

حجت الاسلام عالیشاه از افتتاح ۵۰مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و به منظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۲بهمن) در آیین افتتاح ۵۰مرکز نیکوکاری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مراکز نیکوکاری بازوان کمیته امداد بوده و با آمایش محله نیازمندان را شناسایی و با کمک خیران به آنان خدمات ارائه می دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: برنامه ریزی مناسب برای خدمت رسانی در اسرع وقت به مددجویان صورت پذیرد و ایجاد مراکز نیکوکاری هم به همین منظور است.

 

وی گفت: مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات تسهیل ایجاد می کند و خدمات با کمک خیران به نیازمندان ارائه می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: کمیته امداد در همان روزهای ابتدایی انقلاب بمنظور کمک به محرومان ایجاد شد و این نهاد خدمات شایسته ای به نیازمندان ارائه می دهد.

 

وی بیان کرد: در دهه فجر۶۸طرح اشتغال افتتاح می شود  و ۴۶مددجو در این ایام الله، صاحب خانه می شوند ، افتتاح ۵۰ مرکز نیکوکاری، دیدار با مددجویان و...  از دیگر برنامه ها است.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در مازندران مجموعا ۴۵۶ مرکز نیکوکاری وجود دارد و این مراکز  با محوریت مساجد به ارائه خدمات به نیازمندان می پردازند.

 

وی بیان کرد: از مجموع مراکز نیکوکاری ایجاد شده ۱۲۵مرکز نیکوکاری تخصصی است که در بخش های اشتغال و کار آفرینی، فرهنگی،جهیزیه  زکات و... ایجاد شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در مازندران ۸۰هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و حفظ کرامت و شأن خانواده های تحت حمایت بسیار با اهمیت است.

 

وی ادامه داد: خیران در تمامی مناسبت ها با این نهاد همکاری دارند و ساخت  هزار و‌۳۰۰واحد مسکن برای مددجویان در دست اقدام است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران به ایجاد سامانه  امداد هوشمند اشاره کرد و گفت: این سامانه بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به پرداخت صدقه  افزود: تا پایان بهمن ۴۰۰ هزار برگه بارکد خوان Qr توزیع می‌شود و مردم نیک اندیش استان می توانند صدقات خود را از این طریق پرداخت کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت:  از طریق مراکز نیکوکاری۱۶۰میلیارد تومان طی ۱۰ماهه سال‌جاری به نیازمندان ،خدمات ارائه شده است.

 

وی اظهار کرد: ۱۲۳۰دستگاه کولر در تابستان به مددجویان اهدا شد و ۱۵۰۰دستگاه بخاری  ، ۱۴۰۰دستگاه آبگرمکن در حال توزیع بین مددجویان است .

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از دستگاه های اجرایی ، سپاه پاسداران، خیران و مردم نوعدوست استان در کمک به نیازمندان  خاطر نشان کرد:همه با هم و با یکدلی باید در راستای رفع مشکلات نیازمندان گام برداریم .

کد خبر 1143681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha