برگزاری سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حیدرعلی جلالی خمینی در مسجد احمدیه

مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حیدرعلی جلالی خمینی امام جماعت مسجد احمدیه و تولیت حوزه علمیه شرق تهران ۱۴ بهمن در مسجد احمدیه نارمک برگزار می‌شود.

«رضا جلالی خمینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حیدرعلی جلالی خمینی، امام جماعت مسجد و موسس و تولیت حوزه علمیه احمدیه شرق تهران، روز پنجشنبه، 14 بهمن از ساعت 15 تا 17 و 30 در مسجد احمدیه واقع در تهران چهارراه سرسبز خیابان آیت برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قروی، مبلغ بین المللی در این مراسم سخنرانی و جمعی از ذاکران و شاعران اهل بیت (ع) نیز مرثیه سرایی و شعرخوانی می کنند.

 

امام جماعت مسجد احمدیه افزود: مراسم دیگری نیز در گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین حیدرعلی جلالی خمینی روز شنبه، 16 بهمن با حضور استادان و طلاب حوزه علمیه تهران از ساعت 9 تا 10 و نیم صبح در حوزه علمیه مسجد احمدیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین رضوی برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب با محوریت آثار مرحوم جلالی خمینی به ویژه هشت جلد از کتاب هایی که حاوی مطالب مطرح شده از سوی وی در درس اخلاق است نیز از روز پنجشنبه 14 بهمن تا پایان دهه فجر در مسجد احمدیه برپا می شود.

 

جلالی خمینی در پایان گفت: 110 بسته ارزاق نیز به همت پایگاه بسیج، خیریه و مکتب الحسین (ع) مسجد احمدیه نارمک و به یاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حیدرعلی جلالی خمینی در ایام دهه فجر میان نیازمندان توزیع می شود.

 

یادآور می شود، حجت الاسلام والمسلمین حیدرعلی جلالی خمینی که یکی از نزدیک ترین یاران امام خمینی (ره) و نماینده رهبر کبیر انقلاب در امور حج و همچنین امام جمعه شهر خمین و از بنیانگذاران جامعه روحانیت مبارز است، 15 بهمن ماه 1399 بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 

کد خبر 1143694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha