تلاش مسئولان فارس برای ایجاد بسترهای لازم رشد دانش آموزان

ایمانیه گفت: دوران دانش آموزی از طلایی ترین دوران زندگی افراد است و مسئولان فارس برای سپری کردن این دوران باید بستر مناسبی ایجاد کنند و تمام تلاش خود را برای ایجاد بسترهای لازم رشد دانش آموزان به کار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب به صورت همزمان در هشت هزار مدرسه فارس که در دبیرستان دخترانه «پویش» ناحیه سه شیراز انجام شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت و با ثمردهی خون شهدا امروز به عنوان یک قدرت بین المللی در تمام عرصه های جهانی می درخشد.

استاندار فارس افزود: دوران دانش آموزی از طلایی ترین دوران زندگی افراد است و مسئولان فارس برای سپری کردن این دوران باید بستر مناسبی ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: گام دومی های انقلاب اسلامی آینده علمی و اقتصادی کشور را رقم خواهند زد و با ظرفیت مطلوب جوانان ما آینده روشنی برای جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد.

ایمانیه تصریح کرد: مسئولان استان تمام تلاش خود را برای ایجاد بسترهای لازم رشد دانش آموزان به کار می گیرند تا استعدادهای آنها به مرحله عملی شدن برسد و سمت حیات طیبه پیش برویم.

کد خبر 1143698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha