افتتاح ۵ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۷۲میلیارد تومان در هرمزگان

دریایی، از افتتاح و بهره برداری پنج پروژه شیلاتی به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عبدالرسول دریایی » در گفتگویی خبری، برگزاری یادواره ها و برنامه های دهه مبارک فجر را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده و تقدیم این 5 پروژه  شیلاتی نشان از اهمیت این مهم دارد.

 

وی افزود: از این میزان دو پروژه در شهرستان سیریک، یک پروژه در شهرستان جاسک،یک پروژه در شهرستان بندرعباس و یک پروژه شیلاتی دیگر نیز در شهرستان قشم به بهره برداری می رسد که مجموعا برای 369 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد میکند.

 

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: افتتاح مرکز تکثیر میگو واقع در شهرستان سیرک با 15 نفر اشتغال زایی و با 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و افتتاح مرکز تکثیر میگو در شهرستان جاسک با 15 نفر اشتغال زایی  و با 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده از شاخص ترین پروژه ها هستند.

 

وی، افتتاج پروژه پرورش ماهی در قفس با 8 نفر اشتغال زایی و با 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در شهرستان سیریک، افتتاج پروژه مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی با 4 نفر اشتغال زایی  و 600 میلیون تومان هزینه انجام شده و افتتاح فاز اول بندرصیادی رمچاه با 32 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده را از دیگر پروژه های افتتاحی شیلات هرمزگان در دهه فجر سال 1400 برشمرد.

 

 

 

 

کد خبر 1143700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha