برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن با اجرای رژه موتوری و خودرویی در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، در این برنامه که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم بودند با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشور بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

در این آیین که در هوای برفی برگزار شد مراسم نمادین استقبال از امام خمینی (ره) برگزار شد و خودروها با بوق ممتد و حمل پرچم نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

«موسی انصاری» در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه‌های تجمیعی و میدانی در دهه فجر مهیا نشد که امید می‌رود در سال جاری در صورت مساعد بودن شرایط و با نظر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا این برنامه‌ها با حضور پرشور مردم برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: حرکت نمادین خودرویی از فرودگاه تا مصلی (ره) شهرکرد، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی آسمان مراکز شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

 

وی تصریح کرد: در خصوص چگونگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با اعلام نظر ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود.

 

کد خبر 1143713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha