۲۰ طرح صنعتی گیلان همزمان با دهه فجر افتتاح می شود

دلق پوش گفت: ۲۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۳۳ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در گیلان به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از رشت، «فرهاد دلق‌پوش» امروز(سه‌شنبه، ۱۲ بهمن) در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۰ طرح صنعتی و تولیدی در گیلان برگزار می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این واحدها با ۵۳۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، ۳۹۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: فعالیت و تولیدات این طرح‌ها اغلب در زمینه صنایع شیمیایی، بسته بندی مواد غذایی، تولید انواع سیلندر طبی اکسیژن و سیلندرهای صنعتی، صنعت سلولزی، تولید آسفالت و شن و ماسه، دستگاه تصفیه آب، لنت ترمز، لوله های کشاورزی پلی پروپیلن، ماشین آلات کیک و کلوچه نایلون و نایلکس و... است.

 

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در اکثر شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: سازمان صمت گیلان حمایت‌های را در قالب کارگروه رونق تولید از بخش صنعت انجام می‌دهد.

 

دلق‌پوش به حمایت‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره و بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به‌عنوان سرمایه در گردش جهت تامین مواد اولیه و سرمایه ثابت برای تکمیل خطوط تولید به حوزه‌های متعدد تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی گیلان پرداخت شد.

کد خبر 1143722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha