دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:دهه فجر ایام مبارکی است که باید دانش‌آموزان را به عنوان آینده سازان میهن اسلامی با اهداف، دستاوردها و موفقیت های این نظام مقدس آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۲بهمن) در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی که به یمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه ولیعصر ناحیه دو ساری برگزار شد،با اشاره به اینکه در آغازین روز از هفته دهه فجر قرار داریم، اظهار کرد: برگزاری این مراسم در آغاز دهه فجر توسط شورای سیاستگذاری تبلیغات اسلامی انجام شد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به یاد و خاطره آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره)، گفت: کتاب منتخب الاثر ایشان درخصوص امام زمان (عج) بهترین کتاب از بین بیش از ۶۰ کتابشان بوده، عمر بابرکتی داشتند، امیدواریم روح ملکوتیشان قرین درگاه الهی قرار بگیرد‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: خداوند برکت عظیمی در پرتو انقلاب به ما عنایت کرده از نوکری غرب و شرق رهایی پیدا کردیم، دیپلمات درجه چهار آنها به شخص اول مملکت ما شاه دستور می‌دادند اما امروز حتی نامه شخص اول آمریکا که نخست وزیر ژاپن با خودش به ایران میاورد رهبرمان اصلا نامه را نمی‌پذیرد این عزت است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در پرتو انقلاب اسلامی درصد باسوادی مردم ما از ۳۵ درصد به بالای ۸۰ درصد رسیده است، تمام امکانات در روستاها مهیا شد، دشمن دست اندازی ایجاد کرد جمهوری اسلامی ما افت و خیز داشت اما سکون نداشت و همچنان در مسیر بالندگی قرار دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: روزگاری هیچ انقلاب و هیچ خیزشی نمی‌توانست بدون اجازه یکی از دو ابرقدرت ابراز وجود کند.در آن دوران، نقشه ترور امام راحل را بارها کشیدند، ولی خداوند قدم به قدم این انقلاب را حفظ کرد.

 

وی با بین اینکه هیچ کس فکرش را نمیکرد شخصیتی همچون امام راحل روی کار بیایند کسی که باطل و نااهل را کنار زد، ادامه داد: دهه فجر ایام مبارکی است که باید دانش‌آموزان را به عنوان آینده سازان میهن اسلامی با اهداف، دستاوردها و موفقیت های این نظام مقدس آشنا کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام  ۲ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی، بیان کرد: باید از این مردان خدایی یاد کنیم باید شهدا الگوی ما باشند  چرا که برای خدا، عزت، سربلندی، رشد و پیشرفت مملکت شهید شدند.

 

وی تاکید کرد: باید صدای این زنگ انقلاب تا یک سال دیگر در گوش ما باشد که انقلاب حقیقتی است که باید حفظ شود انقلاب ما صاحب دارد و صاحب آن کسی است که این مدرسه به نام او نامیده شده و باید روزی به دست صاحبش برسد.

کد خبر 1143725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha