شمار مراجعان سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز رو به افزایش است

صیادی با اعلام خبر احتمال تغییر رنگ وضعیت کرونا در البرز گفت: شمار مراجعان سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « شهرام صیادی» در خصوص وضعیت بیماری کرونا در البرز گفت: شمار مراجعان سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز رو به افزایش است. 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: احتمال تغییر رنگ وضعیت کرونا در البرز با توجه به شیب افزایشی کرونا در البرز وجود دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت پذیرش روزانه ۷۰۰ تا ۲ هزار نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستانی البرز بیان کرد: بستری بیماران از ۱۵۰ نفر تا ۲۴۰ نفر افزایش یافته است و علائم بیماران نسبت به دوره های قبل خفیف تر است.

 

وی اظهار کرد: واکسیناسیون جامعه یکی از اهداف اصلی برنامه های ستاد استانی کرونا در البرز است که در این خصوص ۹۰ درصد جمعیت البرز مرحله اول و دوم واکسن را تزریق کرده اند. 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: ضروری است مردم نسبت به دریافت واکسن مرحله سوم اقدام کنند، همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا نیز در دستورالعمل اجرایی مردم قرار گیرد. 

 

کد خبر 1143737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha