ویژه برنامه های رادیو قرآن به مناسبت دهه فجر

شبكه رادیویی قرآن به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،ویژه برنامه هایی را تدارك دیده كه تقدیم شنوندگان می كند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ شبكه رادیویی قرآن به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،ویژه برنامه هایی را تدارك دیده كه تقدیم شنوندگان می كند.

 

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه "فجرزندگی" در ایام الله دهه فجر از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۱ بهمن ماه با محوریت انقلاب اسلامی ، دستاوردها و سبك زندگی قرآنی به سمع شنوندگان می رسد.

 

این برنامه كاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است كه به تهیه كننگی مونا توسلی، اجرای محمد مطلّب،نویسندگی مریم چوپانی،هماهنگی وحید شاكری و گزارشگری طاهره سادات شاهچراغ از تاریخ ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

آیتم ها و بخش های مختلف این ویژه برنامه به شرح زیر است:

 

ارمغان انقلاب : دستاوردهای تاثیر گزار انقلاب اسلامی در سبك زندگی

 

قاب خاطره ها: نقل خاطرات فجر آفرینان

 

راویان فجر : خاطرات پیشكسوتان قرآنی از انقلاب و فعالیت های انقلابیشان

 

روایت سرخ : آشنایی با شهدای شاخص انقلاب اسلامی

 

نمایش قصه های انقلاب: روایت روزهای انقلاب

 

 

"والفجر"،"صفحه تقویم" ، "قصه های انقلاب" ، "رویش ها" ، "كلام خوبان" و "كلام ناب از خورشید انقلاب" عناوین میان برنامه های رادیو قران می باشند كه به مناسبت دهه فجرتقدیم مخاطبان این شبكه رادیویی خواهند شد.

 

همچنین برنامه های شاخص رادیو قرآن از قبیل تسنیم ، والعصر و محله تلاوت نیز در روزهای ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به طور ویژه با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به روی آنتن خواهند رفت.

 

 

 

 

کد خبر 1143753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha