شیوه نامه همکاری دستگاه های متولی برای کاهش تصادفات تدوین می شود

حجت الاسلام وحدانی‌نیا گفت: شیوه نامه‌ کاهش تصادفات استان به منظور تعامل و همکاری بین دستگاه‌های متولی این حوزه در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «یدالله وحدانی‌نیا» امروز (۱۲ بهمن) در کارگروه اجرای مداخلات مؤثر به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات منتهی به ورود ضرر جانی و مالی اظهار کرد: یکی از نکات مورد توجه در این جلسه آشکارسازی و رفع نقاط حادثه خیز درون و برون شهری برای کاهش تصادفات است که طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، رفع بخشی از نقاط حادثه در دست اقدام است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: نصب سیستم‌های هوشمند در جاده‌ها و معابر شهری نیز بر عهده شهرداری و حمل و نقل جاده‌ای است که هرگونه هزینه‌کرد در حزوه مدیریت ترافیک نوعی سرمایه گذاری است.

 

وی در پایان گفت: در حوزه کاهش تصادفات جلسات زیادی برگزار می شود اما عدم اجرایی شدن مصوبات فایده ای ندارد و از این جهت شیوه نامه کاهش تصادفات به منظور تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها در حال تدوین است که دستگاه های مسئول ۲ هفته فرصت دارند پیشنهادات خود را برای طرح در این شیوه نامه ارائه کنند.

کد خبر 1143756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha